Sigue dejando que tu sonrisa ilumine el mundo, al menos el mio.

Sigue dejando que tu sonrisa ilumine el mundo, al menos el mio.
Oceànica sensació.

sábado, 18 de diciembre de 2010

¿Què passa cuan pense en Ell?

Moltes coses sense cap sentit.
Moltes sensacion vives.
Moltes cançons de Ismael Serrano.
Moltes rises.
Moltes coses bones.
Molt poques maneres (cap) per expressar el que sentics.
Rés de amor ni xorrades d´eixes.

En definitiva, no se expressar el que no sentisc per Ell, perquè en vitat no sentisc rés, només m´agrada, però res més.
No me vaig morir cuan no em va parlar en facebook; no se men va el cap pensant en Ell; no se me trenca el alma cuan el vec; no...no... En vitat, me agrada o no? xDD
Si, suposec que me agrada, però res més.

Disculpeu, però no he sabut expressar-me correctament. No se per què no se que dir...

No hay comentarios:

Publicar un comentario