Sigue dejando que tu sonrisa ilumine el mundo, al menos el mio.

Sigue dejando que tu sonrisa ilumine el mundo, al menos el mio.
Oceànica sensació.

domingo, 19 de diciembre de 2010

Hui he pensat en el seu cos...

Hui he pensat en el seu cos. mos he imaginat als dos, junts. Ha sigut molt bonico, la vitat.
Estaria molt be, la vitat... Com en una de les meus cançons favorites "verte amanecer", yo quiero ver amanecer contigo...
Ufffffffffffffff... esque no se ni que dir! Me quede sense pareules...
Què serà?
Els teus ulls penetrants, juntament amb la teua mirada.
La teua sonrisa perfecta.
El teu cabell tan bonico, tan suave...
La teua b... que me agra tant.
Les teues converses tan intrepidants,  tan interesants..! Se me va passar el temps super depresa, se me va fer curt, en vitat(:
I ara, me pare a mirar socialitats, et vec tan bonic, amb eixe gest de xiquet, que inevitablement em surt una sonrisa d´orella a orella.
Ja no se que pensar...
Bueno, el temps dirà... Per ara, les tres ultimes actualicacions van sobre tú...
Quiero ver amanecer contigo:

Yo que lo hago todo al revés,
llevaba tanto tiempo buscándote ,
que me perdí sin querer...
Tu que nunca quisiste crecer,
escuchas discos raros al amanecer,
en pisos de diablos.
Para qué creer en Dios,
Si él no cree en nosotros,
Yo que encontré mi lugar,
En el color de tus ojos,
Y en el fondo todo lo que quiero,
es verte amanecer.
En el fondo todo lo que quiero,
es verte amanecer.
Yo que lo hago todo al revés,
tengo un agujero en el bolsillo
y sal de mar en la piel.
Para qué creer en Dios,
Si él no cree en nosotros,
Yo que encontré mi lugar,
En el color de tus ojos,
en el fondo todo lo que quiero,
es verte amanecer.
En el fondo todo lo que quiero,
es verte amanecer.
Para qué creer en Dios,
Si él no cree en nosotros,
Yo que encontré mi lugar,
En el color de tus ojos,
en el fondo todo lo que quiero
es verte amanecer.



Però no mos desviem, eh! Como dic en l´altra actualització, nomes agradar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario